torsdag 10 april 2008

Sockerbiten

Drog ut till Gärdsås idag av alla ställen. Fick inbjudan av John & Camilla med familj som sa att nu skulle det topprepas i solen. Med tunna fingrar(läs hål) drog jag med paddan för att kolla in Sockerbiten(6C) som jag hört mycket gott om. Med paddan på ryggen, ryggan på vänsterarmen och Albatrossen i vagnen svettades jag mig fram till Bergsjöns gränstrakter. Det var det värt, Sockerbiten var riktigt fräck och det skakades rejält när jag gjorde sista movet utan spot och paddan på fel ställe. Det coolaste problemet var dock 5+ areten till höger om ovansagda, helt grym! Sen la jag ner topprepsdrömmarna och spenderade resten av dagen i solen med Albatrossen "rännandes i hasorna". Idag fick hon lära sig att sortera kottar som enligt Majken(Johns dotter) heter tuttar. Annars var det mest lajfstajl och gött mos. Förresten, NU e våren här!

Inga kommentarer: